úterý 9. června 2015

Můj týden pictus.


Moc ráda bych psala blog pravidelně. Přiznám se, že hlavně kvůli sobě... velmi rychle zapomínám, a nějaký ten soukromý deníček je bez šance. Pokud to neudělám veřejně, neudělám to vůbec. Tak zkusím takový experiment. Začátkem týdne projdu fotografie z toho minulého, a ke každému dni přiřadím 1 - 5 snímků. Pokud by Vás třeba něco zaujalo, klidně o tom napíšu později i samostatný blog. Tak schválně, jak dlouho mi tento pokus vydrží.


Pondělí 1. 6. 2015
Český Těšín, Těšín


Kavárna Avion, výhled na hraniční most Český Těšín - Těšín

Úterý 2. 6. 2015
Cesta vlakem z Třince do Prahy, hodina zpoždění... a úplněk.


Snažila jsem se o stříbřitě šedou, měsíční.

Středa 3. 6. 2015


Pekla jsem! Pro normální lidi rutina, u mě zázrak, který se koná tak 5 x do roka. Proto se to musí děsně umělecky nafotit. Ořechovo rebarborové tvarohové bábovičky, překvapivě nejlepší byly vychlazené.


Návštěva u sestry, sama ty bábovičky nesním... a její krásné borovice za oknem.




Čtvrtek 4. 6. 2015
Divoká Šárka







Pátek 5. 6. 2015




Sobota 6. 6. 2015
Grafika, kurz, od 14 do 20. Stojí to za to! Pokaždé!


Poledník mé velmi talentované kolegyně, technika akvatinta.
To bude soutisk, až to někdy bude... jinak technika dřevořez.


Neděle 7. 6. 2015
Průhonický park a zámek - Japonský den








Žádné komentáře:

Okomentovat