středa 17. června 2015

Můj týden pictus II


Pondělí 8. 6. 2015








Úterý 9. 6. 2015



Začínám testovat různé druhy papíru. Jsem docela překvapená, že to co má být ten nejlepší japonský papír, pro malbu tuší zas tak vhodné není... podlepíme, uvidíme, nafotíme.


Středa 10. 6. 2015





Bohužel uvnitř výstavy se fotit nesmí, tak jen ilustrační a popisná fotografie z haly. Měli jsme to i s přednáškou, a stojí to za to! Výstava se snaží přiblížit běžný život v této době, nějakého náboženství se bát nemusíte. A nádherné šperky. Je možné zakoupit i krásné repliky... snad si na nějaké našetřím :)


A pak zase ti pávi...









Čtvrtek 11. 6. 2015
Vernisáž výstavy Skrytá řeč rostlin
(foto: Anna Gaurová)
Až se někdy rozhodnu vykrást muzeum, začnu tímhle...


... a pak tímhle. A pak popadnu zbytek věcí, které tam Quenten Lee má.





Pátek 12. 6. 2015


Dojídání proviantu, který jsem si pořídila u stánku Miyabi během čtvrteční vernisáže. 
Zkouším nafotit „zlatý prach”...

... tady na výřezu je to vidět lépe. Tenhle papír patří k mým nejoblíbenějším už více než 10 let.


Sobota 13. 6. 2015 - Muzejní noc 2015


Slavnostní otevření Ateliéru Zdenky Braunerové









Letiště Václava Havla - noční exkurze


Všichni jsou blázni, jenom já jsem letadlo.


„Nebude duha...” byla :)


A přesto to létá!


Prezidentský salonek.


Výhled z Terminálu 4.



Galerie Hollar


Litografie Michaela Rittsteina.


Tisk předváděl tiskař a grafik Petr Korbelář.



Knihovna Akademie věd ČR









Neděle 14. 6. 2015






Žádné komentáře:

Okomentovat