pátek 27. března 2015

Design Shaker 2015
v rozmazaných obrazech




Pamatuji si, že když jsem byla malá, kluci trávili prakticky celý čas navrhováním a stavěním autodráh, které byly tak velké, jak velikost podlahy dovolovala. Autíčka sice měla být ideálně realistická, nicméně ty domečky by tam určitě zapadly.


Konečně jsem to viděla i naživo! Do toho hrníčku jsem se zamilovala už asi před 2 - 3 lety, když jsem poprvé našla jeho fotku u někoho na FB.


Další z série Undressed


Artistka


wlide.space



Zahrada na niti


Parawan


Wooli

Zaujaly mě baličáky Sofistick. Limitovaná edice! Zprvu jen tak letmo, pak jsem se vrátila. Nejdřív jsem uchopila jeden, pak druhý. Hledala jsem někoho, koho bych se mohla zeptat, jestli si je můžu vzít. Nedaleko byl diskutující hlouček. Pravděpodobně někdo z nich patřil k tomu stánku, ale má letmo provedená signalizace s papírovými rolemi pozornost nezískala. Tak jsem si je vzala a šla. Nikdo mě nezatknul, tak asi dobrý.

Sofistick

Skořápka je z Bonsai centrum


Ukázka signalizace s baličáky (takhle nějak se navádějí ledadla k přistání v akčních filmech).

U stánku s bonsaji (už v For Garden) měli i krabici plnou různých miniaturních skořápek. Neodolala jsem i když hrozilo, že k obědu budou zas toasty, koupila jsem si tři, které mi připomínaly moře, vlny a pěnu... a pak jsem se ještě vrátila pro miniaturní květináček, protože mi přišlo, že je už jedno jestli mám jen 35 Kč nebo 5 Kč.
Pokud vás zajíma, co v tom budu pěstovat, tak vidím to tak na kameny a jiné smetí, které tahám z procházek domů, a pak na štětečky a tužky z Ikey a Bageterie Boulevard.


Hned jsem šla do Bageterie Boulevard a odcizila maličkou tužku... aby se neřeklo, vyplnila jsem jim i anketu a dala jsem si záležet! Doufám, že si mé rady vemou k srdci a brzo bude v nabídce tuňáková wasabi bageta a sada veselých hrníčků :D
 


Jsem zvědavá, jestli ten deštník by šlo pomalovat... tohle je už tuším For Garden a moje poslední foto při odchodu.



Žádné komentáře:

Okomentovat